فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


فروش دارچين عمده فروش عمده چوب دارچين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع چوب دارچين بهتره يا پودر دارچين-دارچين سيگاري چيست-قيمت چوب دارچين كيلويي-قيمت روز دارچين سيلان-چوب دارچين لوله اي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد چوب دارچين بهتره يا پودر دارچين-دارچين سيگاري چيست-قيمت چوب دارچين كيلويي-قيمت روز دارچين سيلان-چوب دارچين لوله اي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين و چوب دارچين بهتره يا پودر دارچين-دارچين سيگاري چيست-قيمت چوب دارچين كيلويي-قيمت روز دارچين سيلان-چوب دارچين لوله اي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خريد دارچين و قيمت عمده آن
دارچين ادويه‌اي پرطرفدار و بسيار محبوب است كه علاوه بر عطر و طعم بي‌نظيرش مزاياي بسيار زيادي براي سلامت جسم دارد. در واقع دارچين از زمان‌هاي قديم مورد مصرف بوده‌ است و اكنون بعد از زردچوبه و فلفل پركاربردترين ادويه‌ در جهان به شمار مي‌آيد. چوب دارچين به دليل خواص متعددش در طب سنتي جايگاه مهمي دارد. اين ادويه معطر داراي منگنز، آهن، كلسيم، فيبرو ده‌ها مواد طبيعي و مفيد ديگر است. چوب دارچين در عرصه آشپزي و صنعت غذايي و توليد محصولات آرايشي و بهداشتي نيز كاربرد فراواني دارد چرا كه دارچين در از بين بردن مشكلات پوستي تاثير به سزايي دارد. در ايران اما بيشترين مورد مصرف اين ادويه بي‌نظير در تهيه دمنوش و طعم‌دار كردن برخي غذاها و دسرها است.
خاستگاه دارچين در جهان
چوب دارچين از پوست يك نوع درخت هميشه سبز استوايي تهيه مي‌شود كه ابتدا در كشورهايي مانند سريلانكا، برمه و هند كشت و توليد مي‌شد. اما امروزه توسط كشوهاي ديگري چون اندونزي، چين، ويتنام و حتي برخي كشورهاي آمريكاي جنوبي نيز تهيه و توليد مي‌شود. طبق آمار منتشرشده توسط سازمان فائو كشور اندونزي با توليد 91 هزار تن از اين محصول اولين كشور بزرگ توليدكننده چوب دارچين محسوب مي‌شود. به عبارتي اين كشور حدود 43 درصد از كل توليد دارچين جهان را به خود اختصاص داده‌است. چوب دارچين در اندونزي از دامنه‌ مرتفع‌ترين كوه‌هاي آتشفشاني برداشت مي‌شود به همين علت داراي عطر و طعمي بي نظير است.
كشور چين به عنوان ديگر كشور پيشرو در توليد و صادرات اين ادويه خوش عطر شناخته شده‌است. چين حدود 77 هزار تن چوب دارچين را توليد مي‌كند يعني حدود 33 درصد از توليد جهاني اين محصول را در دست دارد. چوب دارچين كاسيا يكي از انواع چوب دارچين است كه توسط اين كشور توليد مي‌شود. چوب دارچين كاسيا داراي عطر، طعم و رنگي عالي و بسيار قوي است. اين دارچين بيشترين نوعي است كه امروز در دسترس عموم قرار دارد. نوع ديگر دارچين، دارچين سيلان است كه در كشور سريلانكا كشت مي‌شود و بسيار نادر است. از اين جهت سريلانكا بهترين و مرغوب‌ترين نوع دارچين را توليد مي‌كند و 8 درصد از توليد دارچين جهان را تامين مي‌كند. كشور ويتنام نيز با توليد 35 هزار تن دارچين سومين كشور بزرگ توليدكننده اين ادويه در جهان است.
در كشور ايران نيز اين ادويه از محبوبيت خاصي برخوردار است كه به دو شكل چوب دارچين و دارچين پودرشده مورد مصرف مردم قرار مي‌گيرد. با توجه به اينكه تا به امروز شرايط لازم جهت كاشت و توليد دارچين در داخل كشور فراهم نشده‌ است نياز بازار كاملا از طريق واردات چوب دارچين به خصوص از كشور چين تامين مي‌شود كه همين امر موجب شده‌ است دارچين به عنوان ادويه‌اي گران قيمت در ايران شناخته شود. زيرا عوامل زيادي در طول فرايند توليد تا صادرات يا واردات اين محصول دست به دست هم مي‌دهند تا در آخر قيمت نهايي دارچين تعيين شود.
عوامل موثر در تعيين قيمت چوب دارچين
همان طور كه گفته شد دارچين عمدتا به عنوان چاشني و طعم‌دهنده غذا مورد استفاده قرارمي‌گيرد‌. از اين رو هنگام تهيه آن بايد دقت كرد كه ملاك اصلي در تشخيص كيفيت چوب دارچين رنگ، طعم و عطر است يعني هرچه چوب دارچين تازه‌تر باشد عطر و طعم بيشتري خواهد داشت. در واقع اين ادويه نيز مانند ساير ادويه‌ها در اثر گذشت زمان بوي خود را از دست مي‌دهد. پس دارچين كهنه طبيعتا عطر و بوي ماندگار و مطبوعي نخواهد داشت. بنابراين بحث كيفيت و مرغوبيت چوب دارچين در كنار ديگر عواملي كه در ادامه به آن اشاره خواهد شد نقش مهمي در قيمت چوب دارچين دارد. برخي عوامل موثر در تعيين قيمت چوب دارچين به شرح زير هستند:

ميزان عرضه، كشت و توليد چوب دارچين
زمان عرضه محصول
ميزان كيفيت خود محصول
نوسانات قيمت ارز
قيمت محصول در كشور مبدا
كشش و ميزان تقاضاي بازار
هزينه حمل كالا، گمرك و …
نوع بسته‌بندي و ارائه محصول و
مشخصات چوب دارچين اعلاء و مرغوب
دارچين قلم اعلاء از ظاهر تميز و زيبايي خاصي برخوردار است.
از جمله ويژگي‌هاي ظاهري چوب دارچين اعلاء مي‌توان به سالم بودن قطعات، درشت بودن آن‌ها و نازك بودن چوب دارچين اشاره كرد.
منظور از سالم بودن قطعات اين است كه چوب دارچين قلم اعلاء به هيچ عنوان نبايد خورد شده و داراي خاكه باشد.
بديهي است كه در هنگام خريد چوب دارچين اصل لازم است دقت كنيد تا محصول خريداري شده كپك نداشته باشد.
با توجه به اين كه چوب دارچين پس از برداشت از اندكي نم و رطوبت برخوردار است، بسته‌هاي آن به طور معمول داراي سوراخ ‌هايي هستند.
بنابراين، انتظار مي‌رود كه بخش قابلتوجهي از رطوبت چوب دارچين در هنگام حمل از طريق اين سوراخ‌ها تبخير شود.
در غير اين صورت چوب دارچين كپك خواهد زد.
انواع دارچين
دارچين در بازار به شكل مختلف عرضه مي شود:
دارچين قلم يا چوب دارچين
پودر دارچين كه از پودر كردن دارچين قلم ايجاد مي شود.
دارچين سيگاري يا لوله اي
دارچين قلم در واقع پوست درخت دارچين بوده كه براي خريد و فروش عمده در بسته هاي 25 كيلويي عرضه مي شود و محصول دو كشور چين و هند مي باشند. اما عمده آن ها از نوع چيني بوده كه به دارچين گل سرخي نيز مشهورمي باشد.
خواص دارچين
دارچين يكي از ادويه جاتي است كه علاوه بر طعم و مزه خوبي كه دارد داراي خواص فراواني نيز مي باشد. بيش از 40 ماده در دارچين وجود دارد كه از بدن محافظت خوبي به عمل مي آورند. در ادامه مهم ترين خواص دارچين را ذكر مي كنيم:
سرشار از آنتي اكسيدان و مبارزه با راديكال هاي آزاد
داراي خواص ضد التهابي براي داخل و خارج بدن
تقويت سيستم قلبي و عروقي
بهبود ديابت و تنظيم و تعديل قندخون
بهبود فعاليت هاي ذهني و مغزي
پيشگيري از ابتلا به سرطان به دليل خواص آنتي اكسيداني
پيشگيري از ورود و پيشرفت عوفنت ها در بدن
رفع تنفس بد بو
جلوگيري از انواع قارچ
استفاده از ماسك هاي دارچين براي سلامت پوست بسيار موثر و كارا مي باشد.
مبارزه با آلرژي
و در آخر گياهينه چوب‌ دارچين (دارچين قلم) را به صورت عمده در بسته هاي 10 كيلويي تا كارتن هاي 25 كيلويي براي فروش به مصرف كنندگان و فروشندگان عرضه مي كند.
فروش دارچين عمده-فروش عمده چوب دارچين | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات چوب دارچين بهتره يا پودر دارچين-دارچين سيگاري چيست-قيمت چوب دارچين كيلويي-قيمت روز دارچين سيلان-چوب دارچين لوله اي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 208 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593064

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .